Naše služby

Správa nemovitostí – evidence prostor, osob + vyúčtování služeb

  • Zabezpečíme řádné převzetí nemovitosti za Vaší účasti nebo na základě plné moci a pasportizaci objektu, tj. evidenci jednotlivých jednotek
  • V programech speciálně vytvořených pro správu bytu a nebytových prostor řádně vedeme evidenci vlastníků, příp. jejich nájemníků, jak je požadováno občanským zákoníkem,
  • Vlastníkům vystavujeme evidenční listy se stanovenými měsíčními platbami do fondu oprav a  jednotlivými zálohami za služby spojené s užíváním jednotek, vč. jejich aktualizací a úprav na základě požadavku vlastníků nebo rozhodnutí shromáždění
  • Zastupujeme Vás při uzavírání smluv s jednotlivými dodavateli služeb, jako je dodávka pitné vody a odvádění odpadních vod, dodávku tepla a teplé vody, odvoz a likvidaci domovního odpadu, dodávku elektrické energie a plynu, provoz a údržba výtahu, STA, kontroly a čištění komínu, úklid společných prostor atd.,
  • Zajistíme odečty indikátorů topných nákladů a bytových vodoměrů pro potřeby ročního vyúčtování nebo mimořádné odečty v případě nutnosti
  • Evidujeme veškerou technickou, ale i administrativní dokumentaci
  • V případě zájmu zajistíme vaším jménem nabídky na pojištění nemovitosti nebo aktualizaci současných smluv tak, aby odpovídali současné situaci a požadavkům
  • Na základě Vaší výzvy se zúčastníme jednání shromáždění společenství vlastníků

Účetnictví

Účetnictví vedeme v zákonem předepsané formě a rozsahu, v rámci této činnosti zajistíme:

  • evidenci prvotních dokladů (přijatých nebo vydaných faktur),
  • kontrolujeme jejich správnost a splatnost
  • u přijatých faktur zajistíme jejich splatnost
  • zpracujeme ročních účetní uzávěrky a z toho plynoucí účetní doklady
  • tyto předáme oprávněným orgánům – např. uložíme do sbírky listin u obchodního rejstříku, které je pro všechna společenství povinné.
  • vypracujeme pro společenství daňové přiznání, pokud je společenství povinno toto předkládat finančnímu úřadu
  • v rámci účetnictví zpracováváme měsíční přehledy činností společenství, které obdrží všichni vlastníci prostřednictví aplikace iPartner nebo na vyžádání mailem nebo v naší kanceláři.

Údržba nemovitostí

  • zajistíme pro Vás na základě potřeby nebo po domluvě komplexní servis, opravy a údržbu nemovitosti
  • aktivně spolupracujeme při rekonstrukcích a modernizacích domů
  • připravíme podklady pro výběrová řízení
  • zajistíme technický nebo stavební dozor investora specialisty
  • vyvineme potřebnou součinnost při získání stavebního povolení
  • jsme nápomocni uzavření smluv o dílo
  • po dokončení stavby dohlížíme na vydání kolaudačního rozhodnutí
  • projednáme za Vás vady a nedodělky a jejich odstranění v součinnosti se stavebním dozorem
  • zajistíme pro Vás energetických audity, znalecké posudky, statická případně další odborná posouzení nemovitostí
  • v rámci ceny za správu zprostředkováváme všechny předepsané kontroly a revize
  • ve spolupráci s orgány společenství organizujeme odstranění závad z těchto revizí
  • v rámci údržby zajistíme rovněž dezinfekci, dezinsekci a pravidelnou i mimořádnou deratizaci

Zpracování mezd

  • kompletně zpracováváme veškerou mzdovou agendu, jedná se zejména o odměny členů statutárních orgánů a z nich stanovené odvody (daně, zdravotní a sociální pojištění).
  • zajistíme sepis dohod o provedení práce, jejich podpisy a odvody z nich.
  • samozřejmostí je zpracování měsíčních a ročních výkazů a jejich předání finančnímu úřadu, příslušné okresní správě sociálního pojištění a zdravotním pojišťovnám.

Právní servis a finanční poradenství

  • našim klientům poskytujeme právní servis prostřednictvím renomovaných advokátních kanceláří při řešení nejrůznějších problémů
  • pro právní zastupování připravujeme za naše klienty veškeré podklady. Vám tedy stačí jen podepsat advokátní kanceláři plnou moc. Ostatní již zařídíme my.
  • pokud potřebujete radu s financováním Vašich záměrů, tzn. že uvažujete např. o úvěru. Naši poradci se Vám budou maximálně věnovat
  • naše kancelář připraví všechny podklady

Profesionální předseda

Stále více se setkáváme se situací, kdy nemá žádný z členů společenství nemá možnost nebo není ochoten na sebe převzít závazek zastupovat společenství jako člen statutárního orgánu nebo předseda.

  • naše kancelář zajistí výkon funkce předsedy nebo člena výboru
  • jako profesionální předseda převezmeme veškeré povinnosti, které předsedovi stanoví Vaše stanovy.

V případě zájmu o bližší informace se neváhejte na nás obrátit telefonicky nebo prostřednictvím formuláře na straně s kontakty.